introducio del hobby



Jo vaig comensa a aficionar-me a la bici quan men ban regala una .
I anava molt i vaig i comensar a anar-hi am els amics a un circuit del poble de tan en tan allí en vaig comensa a apendren amb les baixades i bots que i an també recordo alguna ostia guapa a un sal que em vaig pela i clava pedres al colzes i genolls.
A vegades també fem alguna ruta i anem a altres pobles i... amb bici per camins i rutes.
La vici també esta molt be per ana mes rapit que caminant al llocs i sense cansar-se gaire i sense gasta gaires dinerns.
També miro algun vídeo de descens al youtube quan no tinc res millor per fe.
Algunes de les coses que ser fer es anar am una roda(planta) , ana sense mans i girar sense mans  i alguna cosa sensilla mes .

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada